Jak zamawiać?

Krok po kroku

  1. Dołączyć do Klubu Winestory może tylko i wyłącznie osoba pełnoletnia.
  2. Rejestracji nowego Członka Klubu Winestory dokonuje opiekun Klubu po zgłoszeniu poprzez wypełnienie formularza kontaktowego, wysłanie wiadomości email lub kontakt telefoniczny z opiekunem Klubu.
  3. Utworzenie konta w serwisie www.winestory.pl wymaga wypełnienia formularza kontaktowego przez podanie imienia i nazwiska, adresu e-mail, nr telefonu. Osoba wypełniająca formularz kontaktowy oświadcza przy tym, że: (I) podane w nim dane są kompletne i zgodne ze stanem faktycznym, (II) zapoznała się z regulaminem Klubu Winestory i zobowiązuje się go przestrzegać, (III) wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w sposób i zakresie podanym link w formularzu kontaktowym.
  4. Po wysłaniu przez osobę dokonującą rejestracji prawidłowo wypełnionego formularza kontaktowego, opiekun Klubu Winestory dokonuje telefonicznej weryfikacji zgłoszenia.
  5. Po pozytywnej weryfikacji i potwierdzeniu dokonania rejestracji w Serwisie, Członek Klubu otrzymuje e-mail z potwierdzeniem rejestracji w Serwisie. 
  6. Po zalogowaniu do Serwisu Członek Klubu otrzymuje dostęp do treści publikowanych (w tym cen) oraz możliwość złożenia zamówienia na towary lub usługi prezentowane w Serwisie.
  7. Złożenie zamówienia na towary lub usługi prezentowane w Serwisie może nastąpić  drogą telefoniczną pod numerem 881 004 284, pocztą elektroniczną pod adresem sklep@winestory.pl lub piotr.wozniak@winestory.pl lub za pośrednictwem Serwisu po zalogowaniu.
  8. Złożenie zamówienia w Serwisie odbywa się poprzez kliknięcie przycisku „Złóż zamówienie”. Można wypełnić koszyk indywidualnie wybranymi produktami. Klikając na przycisk „Zamawiam” Członek Klubu przechodzi do podsumowania zamówienia, a następnie, klikając na przycisk "Potwierdzam zamówienie", składa zamówienie. 
  9. Złożone zamówienie podlega weryfikacji przez opiekuna Klubu Winestory pod kątem dostępności zamówionych produktów i prawidłowości złożonych oświadczeń i zgód. Po dokonaniu weryfikacji opiekun Klubu potwierdza dostępność zamówionych produktów wysyłając wiadomość na podany przez Członka Klubu w procesie rejestracji adres e-mail.
  10. Członek Klubu dokonuje wyboru sposobu płatności spośród następujących:
  • płatność przelewem na podany numer konta,
  • płatność elektroniczna (płatności elektroniczne obsługiwane są przez PayU).
  • płatność przy odbiorze
  1. Ceny produktów w Serwisie zawierają podatek VAT. Ceny produktów zakładają odbiór osobisty w sklepach Winestory.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl